Zprávy pro klienty
Načíst další
Header-test

KARIÉRA VE SPRINT:

ŠÍŘENÍ RADOSTI Z POHYBU A TÝMOVÁ PODPORA V KAŽDÉM KROKU.

#sportnaszivisportemzijem

AKTUÁLNÍ NABÍDKA VOLNÝCH POZIC
 

"Naše firemní kultura se nese v duchu SPRINT Spirit a hesla #sportnaszivisportemzijem. Základem jsou pro nás hodnoty TÝMOVOST, KURÁŽ A VYTRVALOST, spojené s posláním šířit radost z pohybu a venkovního života. Hrdě nosíme a testujeme naše produkty, běháme spolu a tvoříme silný kolektiv."

Pracovní život u nás není rozhodně rutinní, je spíše dynamický a plný vášně. Jsme tým jednotlivců spojených láskou k pohybu. Při hledání nových členů naší širší rodiny bereme v úvahu nejen odbornost, ale i chuť podílet se na našem společném úspěchu a poslání. Každý krok, každý běh a každý úspěch je oslavou nás všech. SPRINT Spirit nám dává energii k neustálému posunu dopředu. Naše síla spočívá právě ve společném běhu. Naším závazkem je být důvěryhodným, stabilním a spolehlivým partnerem pro všechny: parťáky v práci, ambasadory, obchodní partnery, zákazníky. #bezimespolecne

CO DĚLÁME: BUDUJEME UNIKÁTNÍ PORTFOLIO ZNAČEK A PROMĚŇUJEME PRÁCI V ZÁBAVNÝ PROŽITEK

Jsme distributoři a ambasadoři unikátních značek sportovního vybavení. Každý produkt, který nabízíme, nese s sebou vášeň pro inovace, jedinečný design a nekompromisní kvalitu. Stejně jako SPRINT i naše značky s sebou nesou zajímavé příběhy a hrdiny. Vytváříme pracovní prostředí, kde každý člen týmu může být součástí této inspirativní cesty. Věříme, že v každém jedinci je jedinečný talent, který přispívá k celkovému úspěchu.

INSPIRACE KAŽDÝM DNEM: #SPORTNASZIVISPORTEMZIJEM

Heslo #sportnaszivisportemzijem není jen slovo na papíře, je to životní styl. Během pracovních dní nejsme jen u stolu, jsme aktivní a spojení s pohybem. Každý den začínáme novou výzvou, ať už je to běhání, testování nových produktů, nebo prostý pobyt venku. Vytváříme atmosféru, kde každý den nabízí něco nového a inspirativního.

Bereme jako benefit možnost přiběhnout na poradu ve sportovním outfitu, namazat si lyže v mazacím servisu, stejně tak jako dát si v teplejších dnech meeting na zahradě, ogrilovat si něco dobrého k obědu, dát si dobrou výběrovou kávu, protáhnout se, dát si 1:1 meeting v chůzi či běhu, osprchovat se, zaparkovat si kolo, uvařit si zdravě, projít se kolem obory s jeleny či zajít na pivo na Molo bar.

Zapomněl sis boty a na Teams zrovna v celofiremních chatu „píplo“, jestli jde někdo kolem poledne běhat? Neva, půjčíš si „testovačky“ a ještě dáš zpětnou vazbu našemu „Zákaznickému servisu“! Nemáš náladu a chceš si sportovat sám, či s kamarády? Řekni si o multisportku, přidáme ti na ní. ? Nevěříš?! Koukni na náš INSTAGRAM. Určitě tam najdeš i příběh jako: „Přišla jsem do SPRINT a nikdy neběhala a teď trénuji s podporou kolegů na svůj první ½ maraton!“

ROZVOJ A TÝMOVOST JE KLÍČEM: ŠKOLENÍ, COACHING A PODPORA
 

ŠKOLENÍ: Věříme v neustálý růst a vzdělávání. Pořádáme různá školení, interní i externí, celofiremní i individuální. Naše firemní prostředí je školou „samospolupráce“, kde každý může nejen získat, ale i předat znalosti! Talenty vítáme a chceme se učit!

PORTÁL SEDUO: Ovládej svůj vlastní vývoj. Díky portálu Seduo můžeš plánovat a řídit své vzdělávání sám. Ve SPRINT jsi trenérem své vlastní cesty a my poskytujeme nástroje k jejímu formování.

ANGLIČTINA: Jelikož naše ambice jdou za hranice ČR, rádi ti pomůžeme zlepšit si angličtinu, nebo s ní třeba znovu začít. Máme tým rodilých mluvčích i jazykové školy.

COACHING: Investujeme do rozvoje našich manažerů. Naší snahou je vytvořit vedení, které nejen řídí, ale také inspiruje a podporuje každý krok svých týmů.

FYZIOTERAPEUT A FIREMNÍ PRÁVNÍK: Zajímá nás tvoje celkové zdraví, proto jsme přizvali do firmy fyzioterapeuta a máme i firemního právníka v případě potřeby. Máme kolem sebe ale i spousty dalších externích konzultantů, o které se s tebou rádi podělíme.

TEAMBUILDINGY A JINÉ AKCE: Umíme a rádi organizujeme. Od skvěle zorganizovaných více denních akcí, přes nahodilé grilovačky, tematické párty, až po koncert kolegovy kapely na skladě.

RODINA A PRÁCE: RESPEKTUJEME OBOJÍ
 

OUTDOOROVÉ VYBAVENÍ: Chceme, abys zažíval radost z pohybu nejen v práci, ale i ve volném čase. Přispíváme nadstandardně na outdoorové vybavení, aby sis mohl užívat venkovní aktivity naplno nejen ty, ale i tvoje rodina.

WORK-LIFE BALANCE: Respektujeme, že s novým kolegou/kolegyní přibíráme i jeho/její rodinu. Práce nesmí narušovat pohodu doma, proto podporujeme harmonii mezi prací a osobním životem. Jsme velice flexibilní ohledně pracovní doby, hybridních režimů, sick-days, práce z mateřské, výjimek v případě potřeby, umíme delší dovolenou, ale i rodinné akce ve firmě ?. Máme k dispozici nadstandardní technické vybavení, které můžeš využívat i z home office. Sleduj nás na LinkedIn a vše se dozvíš i tam!

NEFORMÁLNÍ PROSTŘEDÍ
 

JSME TÝM: Tykáme si, nemáme předepsaný dress code, kecáme spolu na zahradě při obědě, jdeme si společně zaběhat nebo se projít. Nasloucháme potřebám = Fakt se neboj zeptat, když tě něco trápí ?. Nebráníme se nápadům na zlepšení. Máme home office. Jsme dog friendly. A tak dále, a tak dále… To si už musíš zažít sám/a.

Pracuj s námi a zažij SPRINT Spirit na vlastní kůži. Přejeme si, aby ses stal/a nejen součástí této životní sportovní události, ale zároveň hrdým ambasadorem či ambasadorkou této mise. Přidej se k nám a zažij aktivní, inspirativní a naplňující pracovní prostředí! Nezaujala Tě nabídka aktuálních disciplín? Napiš, kde by ses u nás viděl/a ty a třeba něco vymyslíme.


AKTUÁLNÍ NABÍDKA VOLNÝCH POZIC

Obchodní zástupce Key accounts a B2B online

Potřebujeme do týmu obchodního dravce, který svým nasazením bude ochoten pracovat v tandemu se zkušeným Obchodním manažerem. Bude hrát nejvyšší ligu na přiděleném hřišti, ale zároveň spolehlivého spoluhráče s respektem ke zkušenostem dalších kolegů. Hledáme proaktivního a samostatného kolegu/-yni, který/-á bude schopen nejenom navnímat trendy, ale držet s nimi krok. Vzhledem k přidělené oblasti fungování hledáme i inovátora/-ku ve světě online a B2B a zkušeného jedince s využíváním potenciálu skrze „market places“, virtuální produkty, datová napojení atd. Zároveň se u nás může dobře rozvíjet někdo, kdo je ochoten se posouvat ve svěřených úkolech. Takovému kolegovi/-yni nabídneme možnost se vzdělávat a posouvat na profesní i osobní úrovni. Cestování zahrnuto. :)

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Obchodní zastoupení pro klíčové zákazníky (nejen online, ale i v terénu) a zákazníky s orientací na online prodej a Marketplace s přesahem do dalších evropských teritorií.
  • Práce s portfoliem svěřených klíčových zákazníků:
    • Maximální vytěžování tržního potenciálu skrze svěřené portfolio a sledování příležitostí na trhu.
    • Plánování marže a efektivity zákazníků, případně konverze mezi zákazníky a zlepšování profitability na svěřeném portfoliu.
  • Otevírání nových příležitostí spadajících segmentačně do portfolia. Jejich zavádění do systému a systematická práce na jejich rozvoji.
  • Budování vztahů se zákazníky.
  • Aktivní rozvoj zákazníků
    • Plánování tržeb – na základě očekávání firmy, tržního podílu daného prodejce a podílu našich značek.
    • Efektivní práce se značkou – plánování sortimentního mixu, aby reflektoval potřebu trhu a možnosti zákazníka.
    • Využívání celého portfolia našich značek a aktivní otevírání možností s danými zákazníky. Maximalizace tržeb na daném zákazníkovi.
  • Využívání spolupráce uvnitř firmy
    • Vendor marketing oddělení – spolupráce na plánování kampaní.
    • Brand oddělení – spolupráce na tvorbě podkladů a materiálů pro zákazníky. Aktivní komunikace oběma směry.
    • Tech Rep – aktivní spolupráce s „Head of Tech Reps“, zajišťování školení a udržení kvality komunikace značky u našich zákazníků.
    • Ostatní „Obchodní zástupci“ – extrémní důraz na týmovost, kvůli přesahu dané pozice do regionů, kde fungují samostatně další Obchodní zástupci, a mohou tak pozitivně i negativně ovlivnit vývoj značek v daných teritoriích.

Nutností je nejen dlouhodobější zkušenost s obchodem v oblasti B2B/nebo na straně nákupu, ale i vysoká technologická gramotnost. Hledáme někoho, kdo v této oblasti bude rozhodně influencer spíše než follower. Potřebujeme proaktivního inovátora v zavádění procesů, které mohou ovlivnit B2B segment firmy. Náš kandidát musí mít excelentní komunikační a vyjednávací dovednosti, a to v českém i anglickém jazyce. Víc než dobrá orientace v online prostředí je povinná. Ideální je zkušenost na straně nákupčího či zkušenost s managementem zákaznických vztahů.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Velmi dobrá úroveň komunikace v anglickém jazyce (mluvená i psaná forma).
  • Vysoká úroveň práce s MS Office.
  • Velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti.
  • Technologická gramotnost.
  • Vysoká míra adaptability (nové trhy, značky, trendy, příležitosti).
  • Schopnost aplikovat inovace.
  • Analytické myšlení.
  • Orientace v online prostředí.
  • Zkušenost s GA4/ reportovacími systémy – výhodou.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Schopnost proaktivně řešit problémy.
  • Týmový přístup.
  • Proaktivní přístup.
  • Vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Schopnost strategicky přemýšlet s ohledem na dlouhodobou perspektivu.
  • Schopnost vidět širší obraz. Rozhodovací schopnost, která souhlasí s dlouhodobými obchodními cíli.
  • Řešení problémů a adaptabilita.
  • Nadšení pro inovace.

Kdo je „Sales tým“ ve SPRINTU?

Sales tým zodpovídá za plnění obchodních cílů firmy (B2B i B2C) napříč všemi trhy a značkami. Strategicky pracuje se značkami vybraného Brand portfolia a nabízí je vhodným partnerům tak, aby maximalizoval celkové obchodní příležitosti v dlouhodobém horizontu. Stanovuje obchodní priority a z nich vycházející expediční priority. Monitoruje odprodeje a přijímá adekvátní opatření k udržení dlouhodobého růstu. Úzce spolupracuje s dalšími týmy, jako jsou: Brand, Marketing, Logistika, IT. Je veden Seniorním obchodním manažerem: „Head of Sales“.

Proč Tě hledáme?

Cíl je rozšířit Sales tým o nového člověka, který by se mohl strategicky soustředit na Key accounts a Online B2B zákazníky nejen v ČR. Pomůže jednak uvolnit kapacitu „Head of Sales“ pro strategické vedení celého obchodního týmu, ale zároveň naplnit nevyužitý růstový potenciál v dané oblasti. Potenciál této pozice by mohl být v budoucnu rozšířen i o vedení dalších kolegů/Obchodních zástupců v jednotlivých teritoriích.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 1–2 kola pohovorů, také možnost zadání případové studie ve 2. kole.

Výše platu až:

90 000 Kč (70 % fix/ 30 % KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Senior Brand a marketing manažer

Kdybychom řekli, že chceme postavit tým pro Evropskou ligu SPRINT, pak určitě hledáme trenéra/-ku, který/-a se takové výzvy nezalekne! :) Hledáme člověka, který by měl o značce vědět první poslední, a být tak schopen navrhovat a instruovat, jak implementovat a rozběhnout tu nejideálnější strategii pro růst značky. Tato pozice je ideální pro zkušeného leadera, odhodlaného vést, ale i předávat své know-how nadšeným parťákům v týmu. Náš budoucí talent má schopnost vyprávět příběhy značek koncovým zákazníkům na svěřených trzích, buduje a pečuje o jedinečné a svěřené portfolio značek a má schopnost udržovat dobré vztahy s dodavateli. Denně formuluje jasná zadání pro dobrý výsledek nejen svého, ale i obchodního týmu. Hledáme "supermanažera/ku"? :) Spíš ANO.

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Vedení a trénink Brand manažerů, Marketing specialistů a "Tech Reps" týmu: což znamená každodenní komunikaci, formulaci strategií svěřených značek, hledání talentových a rozvojových potenciálů v týmu, sledování „funkčnosti“ celého týmu, případné rozšiřování struktury Brand oddělení.
  • Nastavování a vyhodnocování brandových a marketingových KPI.
  • Vedení strategických dialogů s vedením firmy.
  • Vyjednávání se svěřenými značkami: schopnost komunikovat a vyjednávat potřeby zjištěné ze svěřených teritorií, případně potřeby zjištěné na základě analýzy trhu, konkurence, trendů ad.
  • Plánování marketingových strategií značek, vlastnictví marketingových budgetů.
  • Nastavování G2M strategií: pricing, distribuce, B2C cílení, vyjednávání s dodavateli, znalost 360° marketingového přístupu.
  • Sledování výkonu značek podle všech klíčových ukazatelů a navrhování korekčních opatření, pokud je to nutné.
  • Monitorování dynamiky trhů a identifikace obchodních/marketingových příležitostí.
  • Křížová funkční spolupráce s klíčovými odděleními, jako je logistika, IT, E-commerce a hlavně s Obchodním oddělením (pomoc s prezentací značek B2B zákazníkům).

Vysokoškolské vzdělání je výhodou, nicméně pro odhodlaného „zkušenáře“ může být SŠ s maturitou naprosto dostačující. Předpokladem jsou excelentní komunikační dovednosti, a to jak v českém, tak anglickém jazyce. Rozhodně se předpokládá zkušenost s přípravou a implementací G2M strategií, zkušenost s vedením týmu a nastavováním a vyhodnocováním KPI. Dostatečná míra „ownershipu“ je naprosto žádoucí. Chceme vidět strategické myšlení a myšlení zaměřené na řešení problémů, také silnou orientaci na výsledky a schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Vynikající znalost MS Office.
  • Vůle a zručnost pro práci se systémy a interními nástroji.
  • Tvorba a implementace strategií značky.
  • Analytické myšlení.
  • Monitoring trendů.
  • Práce s analytickými nástroji.
  • Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Leadership a vedení týmů.
  • Schopnost proaktivně řešit problémy a vždy vystupovat jako silný lídr týmu.
  • Schopnost být hrdým ambasadorem svěřených značek.
  • „Storytelling“.
  • Výborné prezentační a komunikační dovednosti.
  • Nadšený přístup: „pojďme na to společně přijít“.
  • Schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat.
  • Solidní organizační schopnosti.
  • Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy.
  • Vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Schopnost strategicky přemýšlet s ohledem na dlouhodobou perspektivu.

Kdo je "Brand tým" ve SPRINTU?

Brand a marketing tým je multifunkční tým zahrnující mimo jiné logistiku, „demand planning“, marketing a „Tech Reps“ tým. Tento tým se nadšeně stará o svěřené značky a bere je téměř za své vlastní. Působí v pražské kanceláři. Jeho výstup a znalost koncového zákazníka je základním pilířem pro výkon a cílení obchodního týmu.

Proč Tě hledáme?

Chceme nalézt silnou osobnost pro vedení a trénink celého dosavadního Brand týmu a rozšíření firemní struktury s cílem naplnění Growth Potencials (GP) a strategických cílů.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 2–3 kola pohovorů, včetně zadání a vypracování případové studie, prezentované vedení firmy.

Výše platu až:

110 000 CZK (80 % fix/20 % KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Vendor marketing specialista

Do SPRINTU hledáme parťáka nebo parťačku, kteří se nebojí "vícebojových" disciplín. Umění pracovat v multifunkčním týmu a samostatně hledat příležitosti je „must have“ našeho nového člena týmu Brand. Hledáme člověka, pro kterého jsou vendor nebo shopper marketing velkou známou a „omnichannel“ marketing má pořádně osahaný. Nebráníme se tě spoustu věcí naučit, ale zároveň bychom se v této konkrétní disciplíně rádi přiučili i my. Naše pracovní prostředí může být velmi dynamické a měnící se, takže bys měl/a být schopen/na rychle reagovat na změny v trhu a přizpůsobit své strategie podle potřeby. "Rozhodovací paralýza" a "nesamostatnost" jsou tedy termíny, které v tvém slovníku chybí. ?

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Vedení a exekuce vendor marketingu pro „key accounts“ s přesahem do dalších evropských teritorií.
  • Schopnost efektivně zapojit B2B zákazníky do marketingových kampaní a práce se svěřenými budgety s cílem zvýšit odprodej dodávaného zboží a zajištění růstu brand awareness pro obě strany.
  • Plánování vendor a marketing aktivit v blízké spolupráci s obchodním týmem, a to jak v online, tak „offline“ verzi = přímo na obchodech.
  • Budování nadstandardních vztahů s B2B zákazníky s cílem zajištění efektivních investic.
  • Plánování a provádění digitálních marketingových kampaní včetně obsahového marketingu, SEO/SEM, sociálních médií a e-commerce platforem.
  • Sledování výkonnosti marketingových aktivit, analyzování dat trhu a konkurence, předkládání pravidelných reportů a doporučení pro vylepšení strategií.
  • Spolupráce s interními týmy (Sales, Brand, Marketing, Tech Reps...) a externími agenturami při plánování a realizaci marketingových kampaní a akcí.
  • Přinášení nových nápadů a inovativních přístupů k marketingovým aktivitám s cílem zaujmout zákazníky a vytvořit konkurenční výhodu.

Věříme, že zkušenost může mnohonásobně předčít konkrétní vzdělání. Více nám záleží na komunikačních dovednostech, a to jak v českém, tak anglickém jazyce. Výhodou je strategické myšlení, ale nutností je zejména analytické myšlení s dostatečnou mírou kreativity a inovace. Zkušenost s omnichannel marketingem a vendor/shopper marketingem je nutnost (a neměla by být jen „letmá“). Budeš mít zodpovědnost za budgety a jejich efektivní distribuci. Obrovskou výhodou je zdatnost v práci s projektovými nástroji a další technické know-how i orientace v AI (čas jsou peníze :)).

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Dobrá znalost MS Office.
  • Zkušenost s některým z projektových nástrojů/ „project management“.
  • Schopnost analyzovat trh a konkurenci.
  • Monitoring trendů.
  • Práce s analytickými nástroji.
  • Komunikativní ústní a písemné dovednosti v angličtině.
  • AI výhodou.
  • Konkrétní znalost a zkušenost s digitálními marketingovými kanály, jako jsou PPC reklamy, sociální média, obsahový marketing, e-mail marketing atd.
  • Znalost principů SEO a SEM a schopnost využít je ke zlepšení viditelnosti webu.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Komunikační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat se zainteresovanými stranami, včetně týmu, dodavatelů a zákazníků (ústně i písemně).
  • Týmová spolupráce: Schopnost pracovat v týmu a přispívat k jeho úspěchu prostřednictvím sdílení nápadů a spolupráce na projektech.
  • Adaptabilita: Schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se podmínkám a situacím v prostředí sportovního průmyslu a marketingu.
  • Kreativita: Schopnost přicházet s novými a inovativními nápady pro marketingové kampaně a strategie, které zaujmou zákazníky.
  • Proaktivita: Schopnost předvídat potřeby zákazníků a tržních trendů a iniciativně reagovat na tyto potřeby.
  • Řešení problémů: Schopnost identifikovat problémy a hledat efektivní řešení s využitím analytického a kritického myšlení.
  • Organizační schopnosti: Schopnost spravovat více úkolů a priorit, a to efektivně a včas, aby bylo dosaženo stanovených cílů.
  • Porozumění zákazníkům: Schopnost porozumět potřebám zákazníků a dodavatelů a jednat s nimi s respektem a porozuměním.

Kdo je "Brand tým" ve SPRINTU?

Brand a marketing tým je multifunkční tým zahrnující mimo jiné logistiku, „demand planning“, marketing a „Tech Reps“ tým. Tento tým se nadšeně stará o svěřené značky a bere je téměř za své vlastní. Působí v pražské kanceláři. Jeho výstup a znalost koncového zákazníka je základním pilířem pro výkon a cílení obchodního týmu.

Proč Tě hledáme?

Snažíme se rozšířit Brand a marketing tým o specializovanou pozici, která bude velkou oporou pro obchodní tým. Zároveň celému SPRINTU pomůže dosáhnout a využít růstový potenciál s atraktivními sportovními značkami.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 1–2 kola pohovorů, také možnost zadání případové studie ve 2. kole.

Výše platu až:

 

60 000 Kč (+ možnost odměn za splněná KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

K číslu stodvacettři přičtěte sedmdesáttři a zapište výsledek (pomocí číslic, ne slovy):

Odesláním berete na vědomí zpracování osobních údajů.