Header-Goldwin

GOLDWIN: LYŽAŘSKÉ OBLEČENÍ NON PLUS ULTRA

Značka Goldwin, dnes známá jako výrobce kvalitního oblečení na sjezdové lyžování, nebyla vždy spojena pouze s lyžařským oblečením. V roce 1950 byla založena v Japonsku, ve městě Oyabe v oblasti Toyama, a zabývala se pouze výrobou tkanin. Teprve od roku 1963, kdy se začala firma specializovat na výrobu sportovního oblečení se přejmenovala, a tím vznikla dnes již celosvětově známá značka Goldwin. O vysoké kvalitě sportovního oblečení značky Goldwin svědčí i fakt, že hned v roce 1964 bylo oblečení Goldwin vybráno pro japonské sportovce na letní olympiádu v Tokyu. První kolekci sjezdového oblečení představila značka v roce 1967 a díky tomu v roce 1968 byla vidět jak na letní olympiádě v Mexiku, tak i na zimní olympiádě v Grenoblu. 70. léta přinesla velký rozmach lyžování, na který Goldwin reagoval výrobou luxusních lyžařských svetrů a o jejich oblibě mezi širokou veřejností nebylo pochyb. 80. a 90. léta se nesla v duchu rozšiřování portfolia značky spoluprací s mnoha značkami jako Ellesse, The North Face, Champion Products, Speedo nebo Helly Hansen, díky čemuž Goldwin pokryl téměř celou škálu nejrůznějších sportů. Díky úspěšnému rozvoji a rozšíření společnosti se v roce 1987 mohla značka Goldwin stát oficiálním sponzorem Švédského národního lyžařského týmu. Na přelomu tisíciletí došlo k rozšíření společnosti a značky Goldwin téměř po celém světě (Korea, Čína, Itálie – Evropa, Nový Zéland – Austrálie, Amerika).

Po oslavě 50. letého výročí založení společnosti v roce 2000 začala další etapa rozvoje společnosti. V roce 2002 představil Goldwin nový projekt The declaration of comfort living, jehož součástí bylo i představení antistatického oblečení. Zajímavostí je sponzoring Yuichiro Miura při výstupu na Mount Everest v roce 2003, přičemž do historie se zapsal jako nejstarší člověk, který dosáhl na vrchol. Tento úžasný kousek zopakoval znovu o pět a i deset let později a taktéž pod záštitou Goldwinu. Dalším mezníkem v technologickém vývoji přinesl rok 2007 s technologií MAXIFRESH, jedná se o high-performance sportovní oblečení s anti-odor (proti zápachu) a antibakteriální úpravou. Později byla tato technologie inovována na MAXIFRESH Plus. Od roku 2007 se Goldwin věnuje i výrobě oblečení pro Freeride a od roku 2009 i výrobě péřových bund.

Rok 2010 přinesl opět pokrok ve sjezdovém oblečení, a to vznikem technologie Heat Distribution, materiály s touto technologií zajišťují rovnoměrné rozložení tepla. V roce 2012 založil Goldwin pobočku pro evropský trh ve Švýcarsku, kde sídlí dodnes. Od roku 2017 je Goldwin oficiálním sponzorem Britského lyžařského týmu a má i nového ambasadora, výborného švýcarského lyžaře Michaela von Grünigena. V roce 2017 se stal ještě další velký úspěch značky Goldwin, a to získání ISPO Award za G-Titan Jacket z kolekce sjezdového oblečení pro zimu 2017/18.

V České republice je Goldwin již mnoho let dobře známou značkou a aktuální kolekce 2018/19 se dá sehnat v prodejnách Sportisima na ZličíněČerném mostě.


KATALOG ZIMNÍ SEZÓNY 2018/19 (PDF)

Kontaktovat PRODEJCE

Mgr. David Beňačka

david.benacka@sprintcz.cz

+420 702 002 703


Ostatní kontakty